Over ons

Van harte welkom op de site van Fanfare Sint Joseph Merkelbeek. De fanfare vervult een belangrijke rol binnen de kern Merkelbeek in gemeente Beekdaelen. Bij de vele tradities die ons dorp rijk is zorgt de fanfare voor passende muziek maar ook de samenwerking met andere verenigingen of met de lagere school zorgen voor grootse evenementen voor jong en oud. Dat is ook meteen de kracht van onze vereniging, jong en oud werken in harmonie samen en zetten zich vol enthousiasme in om deze evenementen naar een hoogtepunt te brengen. Binnen onze eigen opleiding worden de beginners opgeleid tot een volwaardig muzikant die zo snel mogelijk aan de slag gaan in het orkest. Naast het musiceren worden er ook tal van andere activiteiten gepland om de groepsbinding te ondersteunen, zodat men elkaar ook op een andere manier leert kennen. Kortom een vereniging waar muziek maken en gezelligheid goed samengaan. Spreekt jou dit aan loop dan eens binnen op een repetitie op vrijdagavond of kom luisteren naar een van onze evenementen.

Met muzikale groet,

Fanfare Sint Joseph Merkelbeek