Onze Commissies

De fanfare beschikt over diverse commissies die intern diverse taken op zich nemen. Hieronder vindt u een overzicht van deze commissies en hun taken. De opleidingscommissie heeft een eigen pagina op deze website omdat zij als enige echt naar buiten treedt in het kader van de werving.

Muziekcommissie

Joëlle Orbons (voorzitter en muziekarchief)
Wendy Schoonbrood
Anouk Gijzen
Wim van Buggenum
Ward Vlasveld (namens het bestuur)

Taken:
  • Muziekarchief
  • Bewaken invulling muzikale lijn/doelen van de fanfare
  • Muziekkeuze bij concerten
  • Orkestsamenstelling en instrumentaria (repepetities en uitvoeringen)
  • Bijhouden afmeldingen repetities en uitvoeringen
  • Bewaken secties/partijen-verdeling
Afmeldingen t.a.v. repetities en uitvoeringen:

Activiteitencommissie

Lindsey Stevelmans (voorzitter)
Tomas Post (voorzitter)
Daan Jeurissen
Eugène Post
Brecht Gevers
Floor Vlasveld
Jack Stevelmans

Taken:

Deze commissie organiseert gezellige activiteiten voor de fanfareleden, hun families, vrienden en vrijwilligers. Deze activiteiten vindt fanfare Sint Joseph belangrijk ter bevordering van de gemeenschapsgeest en om naast de muzikale inzet ook samen bezig te zijn op sociaal-maatschappelijk vlak. Naast het organiseren zal de commissie indien nodig ook gebruik kunnen gaan maken van vrijwilligers die de commissie ondersteunen bij het aankleden van concerten en/of activiteiten. De operationele coördinatie ligt dan in handen van de activiteitencommissie. Tevens zal ze alle ruimte krijgen voor het maken van posters, flyers, aanmeldformulieren, e.d. binnen de mogelijkheden van de fanfare.

De activiteiten zijn onder andere:

• Sint Joseph brunch en feestavond
  • Winterwandeling
  • Verenigingsuitstapjes
  • Aankleding concerten
  • Flessenactie
  • Mede organiseren jubileumfeesten en concertreizen